Vrácení zboží a reklamace
Pokud nejste spokojeni se zbožím, které jste si objednali, můžete jej vrátit bez udání důvodů během zákonné lhůty 14 dní. Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dní a začíná běžet pracovní den po převzetí zboží.
Jakým způsobem zboží vrátit (v zákonné lhůtě 14-ti dnů i reklamace)
- On-line
Nejsnadnější způsob, jak zboží vrátit k nám je prostřednictvím výše uvedeného on-line formuláře, kde zadáte pouze číslo objednávky a e-mail. Samoobslužný systém Vás provede reklamačním procesem, včetně objednání zpětné dopravy. V nabídce naleznete zvýhodněnou cenu dopravy PPL a Zásilkovny. Finanční částku za dopravu v případě vratky odečteme z ceny zboží. - Vámi zvoleným dopravcem
Zboží můžete odeslat poštou nebo dopravcem na adresu: Blaire shop, Lešetín I 355, 760 01 Zlín. Zboží prosím zabalte, přiložte kopii faktury a formulář, který byl součástí dodávky. - Osobně
Zboží prosím přineste na adresu provozovny ve Zlíně, ulice Lešetín I 355.
Reklamační formulář ke stažení zde
Odstoupení od smlouvy ke stažení zde
Informace k vrácení zboží v zákonné lhůtě - Lhůta pro vrácení zboží je 14 kalendářních dnů a začíná běžet převzetím zboží
- Zboží, které vracíte musí být v původním stavu a neporušené. Pokud zboží bude vráceno neúplné, poškozené nebo viditelně opotřebené, můžeme Vám účtovat náhradu škody.
- Peníze za zboží Vám vrátíme na Váš účet co nejdříve to bude možné, nejdéle však do 10 dnů od převzetí
- Zboží prosím vracejte řádně zabaleno, abychom předešli možnému snížení částky za poškození. Byl-li Vám poskytnutý dárek k objednávce, jste povinni spolu se zbožím vrátit i poskytnutý dárek
- O přijetí vráceného zboží Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky
Informace k reklamaci zboží - Na všechny produkty nabízené na našem e-shopu se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců
- Reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejdéle však do 30 dnů od data převzetí
- Pokud bude reklamace uznána, zašleme Vám opravené nebo nové zboží na naše náklady
- Berte prosím na vědomí, že zákonná záruka se nevztahuje na zboží, s kterým bylo špatně zacházeno ( skvrny, oděrky, škody vzniklé neúměrnou zátěží ).
- Reklamované zboží prosím zabalte, aby nedošlo k poškození během dopravy a pošlete nebo osobně přineste na adresu provozovny e-shopu
Kontaktujte nás v případě jakýchkoliv dotazů:
- Tel.: +420 727 972 922
- E-mail: info@blaire.cz